28 aprill 2012

Kevadised koristustalgud 2012

...taas kord, kohal olid parematest parimad ja palju sai tehtud! Tee ääred prahist puhtaks korjatud, külatee augud lapitud ja teeäärne võsa maha võetud! Aitäh teile, tublid olete ja olgem ausad, endal on nüüd koduteel käies/sõites ka rõõmsam tuju, eks!? :-)

24 aprill 2012

KÜLA KORISTAMINE



Nagu koosolekul sai kokku lepitud siis,

JUBA SEL LAUPÄEVAL
28. aprillil 2012
kell 11.00

toimub
KÜLA KORISTAMINE
Kogunemine REINU talu juures.


Ja pärast koristamist,
palume kõiki, kes kasutavad meie küla teed,
osa vôtta

KÜLATEE PARANDAMISEST
JA TEEÄÄRSE VÔSA LÔIKAMISEST

Kui on küsimusi,
siis vastab külavanem
Ülar 5131540 

12 aprill 2012

KÜLAKOOSOLEK: 17.04.2012

Tere!

Kanama (Saue) küla koosolek toimub 
teisipäeval 17.04.12 kell 19.00
Kadakanurga talu õues.

Päevakord:
* Detailplaneeringud, mis mõjutavad küla
* Küla tee 
    a) tee parandamine
    b) teede äärne võsa
* Küla nimi
* MTÜ tegemised
* Muud küsimused

Ole kindlasti kohal!

Tervitustega, 
Ülar
5131540

03 aprill 2012

Abitelefon 1345

Saku vallas elavate inimeste abivajaduste võimalikult kiireks lahendamiseks käivitub aprillist 2012 Häirekeskuse abitelefon 1345.

Abitelefon 1345 on dispetšerteenistus ja tegeleb järgmiste probleemide vahendamisega:
• ehitus- ja remonditööd;
• elektritööd;
• gaasilekked ja –avariid;
• haljastustööd;
• kanalisatsiooni- ja veetrassid;
• keskkonnaprobleemid;
• koerad-kassid-linnud;
• koristustööd;
• küttesüsteemid;
• liftid;
• liikluskorraldus;
• vallainfo;
• matuseteenused;
• ohtlikud jäätmed;
• prügivedu;
• rahurikkumine;
• reklaamiga seonduv;
• sotsiaal- ja tervishoiualane abi;
• teede remont;
• transpordialased probleemid;
• tänavavalgustus;
• valve;
• tuleohutus;
• veterinaaria;
• santehnilised tööd
• kodumasinate remont;
• klaasimistööd;
• kontaktid eriolukorras.
Abitelefon 1345 töötab 24 tundi ööpäevas ja lahendab ka e-posti aadressile 1345@112.ee saabunud küsimusi. Helistamine maksab vastavalt telefoni operaatorfirma tariifidele (mobiiltelefonilt helistades on kõneteenusnumbrile helistamise tavahind (0,23 euro senti), lauatelefonilt helistades tuleb tasuda vastava operaatori teenuspaketi põhine hind).
Abitelefoni dispetšer võtab vastu teate, analüüsib probleemi sisu ja edastab selle kompetentsele ametkonnale/asutusele või ühendab kliendi tema probleemi lahendava ametkonna/asutusega. Iga probleem klassifitseeritakse vastavalt selle olemusele ja salvestatakse andmebaasi koos sisukokkuvõttega.

Abitelefoni tähtsaim eesmärk on abistada elanikke nende eluolu puudutavates küsimustes.